מרכזי גמילה מסמים חינם

התמכרות לסמים יוצרת מצב בו המכור מאבד שליטה על חייו. גם כאשר מדובר באנשים אינטליגנטיים ועמידים אין להם את היכולת להפסיק את צריכת הסם בעצמם או לחזור לחיות אורח חיים נורמטיבי. גמילה מסמים בכל גיל דורשת ליווי מקצועי תומך. מרכזי גמילה מסמים חינם מעניקים למכורים הזדמנות לשקם את חייהם ולצאת לדרך חדשה. מרכז ויקטוריה רנסנס מתמחה בגמילה מסמים, אלכוהול ושאר התמכרויות. הצוות המקצועי במרכז מרכיב בעבור כל מטופל מערך תמיכה מקיף וסולל בעבורו את הדרך לחיים חדשים נטולי סמים. אם אתם או אדם קרוב אליכם סובלים מהתמכרות לסמים חייגו עכשיו אל מרכז ויקטוריה רנסנס ותגלו שאפשר וכדאי לשחרר את הגוף והנפש מהשליטה של הסם.

פנייה ראשונה אל מרכזי גמילה מסמים חינם

במקרים רבים המכור לסמים אינו מודע לבעיה שלו ויש צורך בפנייה של בן משפחה או חבר קרוב אל מרכז הגמילה. מרכזי גמילה מסמים חינם מודעים היטב לבעיה ומסייעים למכורים להביט להתמכרות בעיניים ולהבין את חומרת הבעיה. הליך גמילה מסמים ידוע כמורכב, ממושך וקשה. המכור נדרש להתמודד עם בעיות רגשיות מורכבות, שינויים באורח החיים, בניית מערך חברתי חדש ולקחת אחריות על הנזק שנגרם.

מה כולל הליך גמילה מסמים?

מרכזי גמילה מסמים חינם מתחילים את התהליך בגמילה פיזית. נמנעת מהמטופל כל גישה אל סמים במטרה לנקות את הגוף והנפש מהחומרים הממכרים. הגמילה הפיזית מלווה בתסמינים קשים ודורשת תמיכה רפואית מסביב לשעון. השלב הבא מתמקד בזיהוי של הגורמים לתלות בסם, הסיבות לשימוש והגורמים שעלולים להביא לשימוש חוזר. ההצלחה של תהליך הגמילה מותנית בזיהוי מדויק של כל הגורמים להתמכרות. מעורבות של בני משפחה בתהליך הגמילה אפשרית ואף מומלצת בהנחיית הצוות.

תמיכה בתהליך גמילה מסמים

אחוזי הצלחה של תהליכי גמילה מסמים עולים באופן משמעותי כאשר יש למכור תמיכה מקצועית. מרכז ויקטוריה רנסנס בונה לכל מטופל סביבה תומכת של אנשי מקצוע ומדריכים. המרכז כולל את כל הדרוש לגמילה מלאה מסמים כולל אשפוז מלא וטיפול פסיכולוגי שמסייע בבניית דפוסי חשיבה חדשים ובריאים – חייגו עכשיו לקבלת פרטים נוספים על תכניות הגמילה. ליצירת קשר חייג עוד היום 1-800-205-077 .

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן