לקחת את עצמך בידיים ולהיגמל מאלכוהול

מטרת השיקום לאלכוהוליסטים היא לגבש את תוצאות הטיפול בתלות באלכוהול, ללמד אדם לעמוד בפיתויים באופן עצמאי, להניע אותו לוותר לחלוטין על אלכוהול, ללמד טכניקות שליטה עצמית, לנרמל את מצבו הפסיכו-פיזי, לשחזר את התקשורת של המטופל עם קרובי משפחה, כדי לעזור לו לחזור לחיים חברתיים מלאים ללא התמכרות. גמילה מאלכוהול מתבצעת בהסכמה מרצון של האדם המכור, והיא כוללת הפסקת צריכת אלכוהול, ניקוי רעלים מהגוף, שיקום פיזי ופסיכולוגי. יעילותו של תהליך השיקום תלוי באופן ישיר לא רק בכשירותם של הרופאים והפסיכולוגים במרכז גמילה ניקה ישראל, אלא גם במטופל עצמו, ברצונו לשנות את חייו לטובה, בנכונותו לוותר על ההתמכרות וברצון לשלוט בעַצמוֹ.

אילו שלבי גמילה מאלכוהול כוללים מרכזי גמילה?

לעתים קרובות, מטופלים מגיעים למרכז גמילה מאלכוהול לטיפול בפעם הראשונה, כאשר הם כבר מרגישים שהם לא יכולים לצאת מהמצב באופן עצמאי. במקרים כאלה, החולה מאושפז במרכז הגמילה ניקה ישראל למשך לפחות 30 יום.

הדבר הראשון שצריך להתחיל בטיפול הוא ההכרה בבעיה. בלי זה, טיפול מוכשר ויעיל אינו אפשרי. גמילה מהתמכרות לאלכוהול, היא הצעד החשוב ביותר במאבק לחזרה לחיים הרגילים.

אילו יתרונות ניתן להשיג מגמילה יעילה?

כאשר מטופל עובר גמילה מאלכוהול הוא יכול להרוויח את חייו בחזרה. בעזרת ליווי צמוד ומקצועי של פסיכולוג ואנשי מקצועי מומחים נוספים, המטופל לומד:

  • המטופלים לומדים לתפוס את החיים בעיניים מפוכחות וברורות.
  • הם לומדים לחיות בלי דיכאון, להתמודד עם בעיות בלי אלכוהול.
  • להציב יעדים חדשים בחיים.
  • לבנות מחדש קשרים עם משפחה וחברים.

השגרה היומיומית במהלך שהייה במרכז גמילה מתגבשת בצורה כזו שלמטופלים אין זמן למחשבות רעות – ספורט, קבוצות פסיכולוגיות, ייעוץ אישי של רופאים ממלאים את יומם של המטופלים.

אם אתם, או מישהו קרוב אליכם, סובלים מצורה כלשהיא של אלכוהוליזם, אל תתייאשו, מרכז הגמילה ניקה ישראל לוקחים אפילו את המקרים הקשים ביותר! עבודתו של מרכז ניקה ישראל מבוססת על השיטות המתקדמות ביותר ותוכניות יעילות. אלכוהוליזם זו מחלה! אל תדחו את הטיפול – צרו קשר עוד היום עם ניקה ישראל. הבריאות שלכם היא העבודה שלהם!

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן