טיפולים קוסמטיים נפוצים – השתלת שיניים

בעבר עלתה השאלה מה לעשות אם מישהו לא מרוצה ממשהו שקורה אצלו בגוף. זה יכול להיות אף ארוך מדי אותו הוא ירצה לתקן, זה יכול להיות חזה קטן מדי אותו היא תרצה לשפץ וזה יכול גם להגיע לתופעות שונות בגוף אותן היו רוצים האנשים לשפר. אך כיום, עם האינפלציה הגואה בתחום המרפאות הקוסמטיות, הפתרון המהיר והברור למי שמעוניין לתקן חלק כלשהו בגוף הוא למהר למרפאת הקוסמטיקה הקרובה לביתו ולקבוע תור לניתוח.

השתלות שיניים – מדוע הן שונות מניתוח אף או טיפול הזעת יתר?

אחד הדברים הנפוצים ביותר אותם אנשים משתדלים לתקן הם השיניים. אמנם בשונה מניתוח אף, ניתוחי חזה למיניהם או אפילו טיפולים שימנעו הזעת יתר, מדובר כאן בבעיה רפואית שיכולה להיפטר באמצעות הניתוח, אך בדרך כלל את ההשתלות של השיניים דואגים האנשים לעשות כדי לשמור על חזות חיצונית נאה. הסיבות שאנשים נזקקים להשתלה של שיניים יכולות להיות גיל העמידה, שתיית אלכוהול מרובה או עישון כבד. בתחום זה צצים בכל יום רעיונות חדשים, החל מאפשרות בחירה בין השתלה דנטלית לבין גשר, דרך שיטת All on four, שלמעשה גורמת לכל הגשר להתבסס על ארבעה שתלים בלבד ועד טיפול השתלת כל השיניים ביום אחד. טיפול זה נקרא בשפה המקצועית "העמסה מיידית" והוא אינו מתאים לכל אחד. ישנו סיכון שההשתלה המיידית תפעיל כוח על השתלים לפני שהספיקו לעבור אינטגרציה, אך כעקרון בין כה וכה לפני ביצוע ההשתלה תעברו התייעצות עם רופא כך שהדבר אמור להימנע.

השתלת שיניים – העמסה מיידית

ביצוע השתלת שיניים ביום אחד יתאים בעיקר במצב שבו מדובר בשן קדמית שנעקרה לאחרונה, מאחר וכוחות הלעיסה המופעלים באזור זה קטנים יותר. כמובן שמבחינה אסתטית, טיפול זה הוא היעיל ביותר. מן הסתם, הנתון החשוב ביותר בתהליך שאותו יש לברר לפני תחילת הטיפול, יותר מחישובי עלות ההשתלה, הוא מה סיכוי השתלים להיקלט ומה הסיכוי שהם יחזיקו לטווח רחוק. אפשרות נוספת עבור השתלת שיניים היא שתלים דנטליים. השתל הוא למעשה התקן עשוי מתכת אצילה, כזו שאינה יוצרת תגובה כימית עם הגוף. את השתל מחדירים לפה ולאחר מכן עוברת עצם הלסת תהליך בשם אוסטיאו-אינטגרציה, בו בונה את עצמה עצם הלסת סביב השתל והופכת איתו לגוף אחד.

אם אתם מחפשים רופא שיניים בתל אביב? מרפאות שביט כאן לשירותכם 03-6739292

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן