חקירה כלכלית גירושין – מה היא ועבור מי היא מיועדת?

חקירת גירושין כלכלית תספק מידע שיסייע למבקש להשיג מחצית מהרכוש כקבוע בחוק. ברוב המקרים הדבר אף יסייע בקבלת כספים בעתיד כמזונות, עבור הוצאות נוספות על טיפול בילדים שנשארים בטיפולו של אחד הצדדים וכדומה. במהלך עריכת חקירה כלכלית בודקים אינפורמציה מהימנה על גובה ההכנסה, הימצאות רכוש נסתר שעלול להיות חבוי ועוד, עם האמור לעיל ניתן לבצע משא ומתן מרוכז במסגרת הסכם הגירושין. אם הצד השני יכחיש, לא יענה להסכם הפשרה, התיק ימשיך את דרכו לדיון משפטי. בית המשפט בהחלטותיו, יכול להסתמך על ממצאי הדו"ח של החקירה הכלכלית, אותה ביצע חוקר פרטי מבעוד מועד. על מנת שהדוח יהיה קביל, עליו להתבסס על מסמכים אמינים ולהיכתב בקפדנות וזהירות יתרה. כל האינפורמציה חייבת להיאסף באופן חוקי, ולא , המידע לא יוכר בבית המשפט. משרד החקירות של ש.כספי מתמחה בעריכת חקירות כלכליות גירושין, כולל איסוף מידע בדרכים חוקיות ועריכת דו"ח קביל בבית  משפט.

מה הן הדרכים הנפוצות לאיסוף מידע במהלך חקירה כלכלית גירושין?

השיטה המרכזית והנפוצה ביותר היא בדיקת מאגרי מידע שונים הקיימים באינטרנט. יש הרבה, כאשר חלקם פרטיים. הגישה אליהם אפשרית בדרכים שונות המוכרות לחוקר הפרטי. איסוף נוסף נעשה על ידי מעקב ותצפית אחר האדם, כאשר בלש פרטי הוא בעל מגוון ציוד מעקב הכולל מצלמות, מקליטים, משקפת ועוד, הבאים לעזרתו במשימת המערב.

מה הן הסיבות לחקירות כלכליות בהליכי גירושין

זוגות רבים שמתחתנים ופותחים חשבון בנק משותף מתחילים את החיים המשותפים באהבה, מבלי לדעת שאין ערובה שלא יהיו בעיות בעתיד בנישואים. בחיי הנישואין, נשים בדרך כלל סומכות על בעלן בכל העניינים הכלכליים, ויש כאלה שאפילו לא יודעים כמה בעלן מרוויח בחודש. כאשר חיי זוג סוערים והם על סף פרידה ופתיחת גירושים עקב בגידה מצד הבעל, או שסתם חיי נישואים אינם מה שהיו פעם, אחד מבני הזוג מתחיל לחקור את הנושא של גירושין וחלוקת הרכוש, כאשר הם לא יודעים על כך הרבה. במקרה זה, ללא בלש פרטי שעורך חקירה כלכלית גירושין, כמעט ולא ניתן לממש את זכותכם לרכוש משותף ולא תדעו איזה רכוש מקרקעין יש לבני הזוג. לא פעם במהלך חקירה כלכלית גירושין, חוקר פרטי נתקל במקרים בהם הנתבע או הנתבע רשמו את רכושם על שם בן משפחה, או העבירו את העסק על שם האב, למרות שאינו עובד. אם אתם נמצאים בפרשת דרכים לא פשוטה, לי הגירושין, צרו קשר עם ש.כספי, ותבטיחו לעצמכם שכל המידע הרלוונטי יהיה בידכם. לשאלות נוספות וייעוץ ראשוני חייגו 054-6204394

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן