התמכרות מסכנת חיים – סיבה טובה מספיק להתערב בחייו של הזולת

אתם מסתכלים מהצד בדאגה על אורח חיים מסוכן מאוד של בן משפחה או חבר קרוב, אשר כולל בתוכו גם התמכרויות לחומרים מסוכנים. לרוב, הנטייה היא לא להתערב או להביע דעה על חייו של אדם אחר או, אבל אם המצב מסוכן מאוד, זוהי האחריות שלכם. בסיטואציה הזו, סביר שתרצו לפנות לעזרת מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס, המלווה חולים בתהליכי החלמה מורכבים.

התמכרות מסכנת חיים – סיבה טובה מספיק להתערב בחייו של הזולת

קרדיט: Freepik

חשבו על טובתו של בן המשפחה היקר לכם

כבר כמה שבועות שאתם יודעים מה המצב האישי של אחד מהאנשים הקרובים עליכם הוא לא טוב בלשון המעטה. ההתנהגות המסוכנת הפכה להיות חלק בלתי נפרד משגרת היום יום מסיק וברור לכם שקשה מאוד להניע את המכר שלכם מלעשות החלטות מאוד מסוכנות. בשלב זה, יכול מאוד להיות שהפנייה לעזרת מכון גמילה מאלכוהול היא ההחלטה הכי חשובה והכי אחראית שאתם יכולים לקחת, גם אם הוא או היא פשוט לא רוצים. יש פה עניין בריאותי ואין משחקים אז אתם צריכים להיות המבוגרים האחראים ולקחת החלטות נכונות.

אל תתנו לו להתדרדר לסמים קשים

התמכרות לסמים קשים היא בעיה רפואית מאוד מורכבת שאם לא מקבלים פתרונות נכונים לה, עלולה להסתיים עם בעיות גופניות קשות ואפילו במקרים של מוות. ולכן, לפעמים העבודה של מרכז הגמילה היא לעצור התדרדרות קיצונית עוד יותר במצב של המטופל, רק על ידי הרחקה מהחברה שגורמת לו להתנהג בצורה כל כך לא אחראית.

ליווי חברתי לאורך הדרך – יעיל בהשגת המטרה הכללית

בתוך מרכז לגמילה, התפקיד שלכם, בני המשפחה והחברים הקרובים של המטופל, הופך להיות עוד יותר חשוב. כאשר נמצאים שבועות ארוכים בתוך מכון גמילה מקוקאין, הצורך לקבל חיזוקים חברתיים מאנשים קרובים יכול להיות הגורם שמשנה את כל כללי המשחק ועוזר לבן המשפחה שלכם לקחת ואת עצמו בידיים ולעזור לתהליך ההחלמה הכללי. כך שאתם רוצים להיות שם, לבקר ולשאול שאלות, רק כדי לעזור לו לעבור את התקופה הקשה ולקבל את הטיפול שהוא כל כך צריך.

בכל מה שקשור לקבלת טיפול מקצועי של רופאים ואנשי בריאות הנפש, הידע המיומן ורב השנים של מרכז גמילה ויקטוריה רנסנס הוא נכס. אם אתם דואגים לבריאותו של קרוב משפחה, רצוי לפנות לעזרת אנשי הצוות שלנו ולבנות יחד תוכנית עבודה שתשרת את כל הצרכים שלו. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה: 1-800-205077.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן