הלוואה לפתיחת עסק

גם אתם חולמים על עסק חדש? על קירות המדיפים ריח צבע טרי ומדפים המסודרים בצורה יפה על הקירות עם מוצרים  חדשים? האם חשוב לכם שהעסק יתמלא לקוחות ושתהיו עסוקים במה שאתם אוהבים? אולי הייעוד שלכם זה להיות בעלים של עסק פרטי. פתיחת עסק, כרוכה באמצעי מימון שונים כבר מתחילת התהליך. גם אם הצלחתם להשיג הון התחלתי או הצלחתם להשיג הלוואה מהבנק, עדיין לא בטוח כי הסכומים יספיקו לכם להקמת עסק חדש. הדרך הטובה ביותר להגיע למימון מרבי לתועלת העסק, היא על ידי הלוואה לפיחת עסק במאמר זה נדבר על הלוואה מסוג זה. מי זקוק לה? סוגים שונים של הלוואות ועוד.

הלוואה לפתיחת עסק ללא ריבית – הבנק לא רוצה לתת

הבנקים ממעטים להעניק הלוואות, במיוחד כשמדובר בעסקים חדשים. במידה ויש לכם עבר של אשראי לא תקין, החשבון היה מוגבל, היו עיקולים בהוצאה לפועל, או שאולי צ'קים חזרו, הסיכוי שלכם לקבל הלוואה הוא קלוש לחלוטין. חשבון שלא מנוהל טוב במקרה כזה יקשה עליכם שבעתיים לקבל הלוואה שהבנק לא שש להביא אותה גם במקרים שהוא בטוח כי העסק יחזיר את הכסף. בנוסף לכך, באם הבנק מערים קשיים יש צורך בהצגת מסמכים רבים, ערבות ועוד, על מנת שהבנק יקבל את הבקשה וגם לא בטוח כי היא תאושר. במידה וקבלתם סירוב מהבנק, אתם יכולים לפנות אל דרכים אחרות.

הלוואה לעסק מחברה חוץ בנקאית

קרן להלוואות מטעם המדינה – על מנת להיות זכאים להלוואה בקרן זו עליכם לעמוד במספר תנאי סף לדוגמא: תכנית כלכלית מפורטת, ספקים שאתם עובדים איתם ואינכם תלויים בספקים או לקוחות אחרים. אם אתם עונים על שאלות אלו יתכן ואתם יכולים לקבל הלוואה דרך קרן זו לפתיחת עסק, בסכום של עד 500,000 ₪ אותה תוכלו להחזיר בתנאים מועדפים כמו ללא ריבית גבוהה בשנה הראשונה. מומלץ לפנות אל חברה המתמחה בייעוץ להלוואות. חברת סל יועצים, מומחית בתחום. פנו אליהם עוד היום.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן