אמן חושים לבר מצווה – חוויה בלתי נשכחת

בר מצווה זה מצד אחד אירוע של פעם בחיים, אין הורה שלא מתרגש מהרגע בו הילד הקטן שלו הופך מילד צעיר לנער וגבר, מהצד השני, הרי שלעיתים, הניסיון לתכנן אירוע מהסוג הזה ולהפוך אותו אירוע אטרקטיבי לקבוצה גדולה של משתתפים, הופך מאתגר במיוחד. הסיבה הפשוטה היא שבבר מצווה, יש לנו קהל הטרוגני, הכולל בני משפחה מבוגרים, נערים ונערות צעירים, ילדים קטנים ומה לא. אם אתם לא יודעים איך להעשיר את האירוע במופע מיוחד, הרי שיש לנו רעיון מצויין, ,אמן חושים לבר מצווה הוא הפתרון המושלם.

איך נראית הופעה של אמן על חושי

בעבר, קוסמים השתמשו באינספור חפצים כדי ליצור אשליות ולהעלות חיוך על הפנים. אבל היום, בעידן בו כולנו חשופים לרשתות החברתיות והגישה שלנו למידע היא אין סופית, אנחנו רואים עליה חדה בביקוש להופעות של אמני חושים דווקא. אמן חושים לא צריך את כל האביזרים המיוחדים, את הכובע, השפנים ואת המכשיר שמחלק אישה לשניים. אמן חושים לבר מצווה משתמש באנשים, במי שהגיעו לחגוג באירוע. אמן חושים לבר מצווה יכול להעלות לבמה בהפתעה את סבתא ואת הדוד, את החבר של הנער מבית הספר ואת האחות הצעירה ממנו. לכולם יש מקום משום שההופעה היא הופעה המתמקדת במוח האנושי, במחשבות שכל אחד מאיתנו בטוח כי אלו, שייכות רק לנו בלבד.

דווקא בעידן הנוכחי, אין מתאים יותר מלמצוא מכנה משותף אמיתי

כולנו מכורים למסכים, הרי כולנו יודעים זאת בסתר הלב. כולנו מבלים שעות ארוכות מדי מול מסכים, מול סרטונים ופוסטים ומוצפים במידע שאין לנו עניין אמיתי בו. עלם חן, אמן החושים המפורסם, הבין מהר מאוד כי זה הרגע להשתמש במכשיר שמלווה אותנו לכל מקום בתור בסיס להופעה יוצאת דופן ומרגשת במיוחד. כן, אנחנו מדברים על הופעה בה הטלפונים החכמים, אלו שאנחנו מביאים לכל מקום, מקבלים מקום של כבוד.

אמן חושים לבר מצווה עושה כאן דבר מדהים, במקום להופיע שעה שכל האורחים ימשיכו לגלול בטלפונים, הוא לוקח את הפריט הזה דווקא ועושה איתו משהו אחר לחלוטין. כך, נוצר רגע מיוחד ויוצא דופן, נוצרת ההזדמנות של כל החברים בקבוצה, של כל האורחים בקהל, ליהנות ביחד מהופעה מרגשת.

מה אתם צריכים לעשות? פשוט להרים טלפון

עלם חן כבר כאן כדי לדאוג לכל מה שצריך עבור ההופעה. אתם בסך הכל צריכים להרים טלפון ולשריין את התאריך ביומן.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן