העולם הטכנולוגי של צעצועי המין

כמו בכל תחום שהוא גם תעשיית המין התקדמה ופועלת היום על טכנולוגיות חדשות ויוצרת מותגים ואביזרי מין חדשים ומשוכללים הבאים לתת מענה לאזורים הארוגניים שלנו בין אם מדובר במכשירים לאישה או לגבר, צעצועי מין ליחיד׳/ה או לזוג.

צעצועי סקס הופכים להיות הרבה יותר מדויקים, העיצוב שלהם מתאים לתקופה מודרנית, פחות מסורבלים ויותר קומפקטיים, אינטימיים וסקסיים. גורם הבריאות הוא פקטור משפיע בתמורה של אביזרי מין, חברות כמו Fun Factory למשל היא אחת החברות המובילות לצעצועי מין היום, עובדת עם חומרי גלם שנבדקו אצל מומחים, חומרים כמו סיליקון היפואלרגני שלא אמור לייצר תגובות אלרגיות.

חברת Fun Factory מגרמניה שמה דגש גם על העיצוב של המוצרים, אביזרי הסקס המיוצרים בחברה פחות ׳מאיימים׳ יותר ידידותיים למשתמש/ת ורעיונית נחשבים לפורצי דרך, לא לחינם זכו בפרסים בהקשר.

מותג נוסף מודרני שמתאים לעולם בו אנו חיים, הוא We Vibe ששמו הולך לפניו, בואו נראה מה זה We Vibe?

העולם הטכנולוגי של צעצועי המין

WE VIBE

חברה ומותג קנדי שלקחה את עולם המין בעיקר לזוגות כמה צעדים קדימה ופתחה מוצרים סקסיים, חלקם אלחוטיים ואפילו חלקם פועלים על בסיס אפליקציית טלפונית כשלט. כשמדברים על We Vibe בדרך כלל מתכוונים לויברטור הגמיש אותו מניחים על הדגדגן ועל נקודת הג׳י ע״י חדירה.

הויברטור קטן יחסית וניתן לשנות את צורתו לפי הצורך. כאשר מחדירים לנרתיק ומסנכרנים את האפליקציה עם האביזר, ניתן לשלוט בו מרחוק, מה שיכול להוביל למשחק שליטה זוגי אינטימי, אף מחוץ לכותלי הבית.

המוצר סקסי ומודרני, נטען ע"י פוד, כל האביזרים נראים כאילו יצאו מסרט מדע בדיוני. משחקי מין בקרב זוגות לרוב מקרבים בין בני הזוג ומהדקים את הקשר, We vibe אינו שונה בהקשר זה.

סטיספייר Satisfyer

מותג גרמני גם כן, המציע טכנולוגיה מתקדמת ופעולות המגרות את הדגדגן באופן שלא נראה לפני כן בתעשיית המין, כמו הרבה אביזרי מין גם לזה סדרות שונות.

סטיספייר 1 המקורי הוא ויברטור קטן, נראה כמו ידית של דלת אשר בראשו מתקן העשוי מסיליקון רפואי המוציא גלים של לחץ אוויר בעוצמות שונות ורטט, יש לו 11 שלבים של עוצמות שונות, עמיד במים ושקט באופן יחסי, קל לניקוי.

סטיספייר 2 פרו  Satisfyer Pro 2 נחשב למוצר עם טכנולוגיה מתקדמת הפועל על פעולת היניקה, עם 11 שלבים של עוצמה, שקט יחסית, ראש ידידותי לעור מסיליקון רפואי ועמיד בפני מים. ה Satisfyer Pro 2 סוחף נשים בכל העולם לרבות בישראל ומביא אותן לאורגזמות חייתיות.

סיכום

תודות למודרניזציה צעצועי מין רבים מספקים אותנו ביעילות ובדיוק יותר מבעבר. המוצרים המופקים בריאים לגופנו, מעוצבים בסגנון סקסי ומזמין. חשוב לציין שאין לרכוש אביזרי מין לא מקוריים, את מוצרי הסקס יש לרכוש בחנויות רשמיות כמו סקס פלאנט המציעה את המגוון הגדול בארץ של צעצועי מין מקוריים להזמנה דיסקרטית. אל תוותרו על ההנאה שלכם/ן.

הוספת מאמר לאתר?

    קידום אתרים מקצועי בגוגל קידום אתרים מקצועי בגוגל
    דילוג לתוכן